Η υπηρεσία του Netflix που συνοδεύεται από διαφημίσεις προσέλκυσε 9,3 εκατ. συνδρομητές στο α’ τρίμηνο του 2024. Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν σε 5,28 δολάρια έναντι 2,88 δολαρίων πριν από έναν χρόνο. H δέσμευση των πελατών θα είναι το βασικό metric του Netflix από το επόμενο έτος, σταματώντας την ανακοίνωσης της τριμηνιαίας συνδρομής και των εσόδων ανά συνδρομητή το πρώτο τρίμηνο του 2025.
Το σημείο «Select Shorts» προωθεί το YouTube, σε μια προσπάθεια να προσελκύσει το ενδιαφέρον των θεατών και αλλά των διαφημιζόμενων. Με τη νέα υπηρεσία σε μια ποικιλία ειδών περιεχομένου τοποθετεί τις διαφημίσεις τους δίπλα στα «Shorts» με τις καλύτερες επιδόσεις.