Η πρώτη εβδομάδα του 2022 έφερε ανατροπή στην τηλεθέαση των μετρήσεων της Nielsen. Τα «άλλα» κανάλια, στα οποία συμπεριλαμβάνονται οι συνδρομητικές πλατφόρμες και τα περιφερειακά κανάλια, κατέγραψαν ποσοστό 24,3%, με αύξηση άνω του 3% σε σχέση με την τελευταία εβδομάδα του 2021.
Στην πρώτη θέση παρέμεινε η τηλεόραση του ΣΚΑΪ με 14,7%, ενώ το Mega ήταν δεύτερο με 13,3%. Μικρή πτώση είχε ο Alpha, που βρέθηκε στην τρίτη θέση με 11,8%, ενώ πτώση κατέγραψε και ο ΑΝΤ1, που είχε 11%. Το Star είχε 10%, το Open 4,5% και το Μακεδονία ΤV 1,1%.
Συνολικά, τα ιδιωτικά κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας πήραν το 66,4% της τηλεθέασης, ενώ, σε επίπεδο ομίλων, Alpha και Star έπεσαν στο 21,8% και ΑΝΤ1 – Μακεδονία ανέβηκαν λίγο, στο 12,1%. Η ΕΡΤ συγκέντρωσε συνολικά 9,4%, με την ΕΡΤ1 να έχει 5,8%, την ΕΡΤ2 στο 2,1% και την ΕΡΤ3 στο 1,5%.