ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Οι ψυχαγωγικές εκπομπές του ΣΚΑΪ είναι η πρώτη επιλογή για τους τηλεθεατές. Για έναν ακόμη μήνα, τον Φεβρουάριο, κέρδισαν την αγάπη του κόσμου και βρέθηκαν στην κορυφή της τηλεθέασης.
Συγκεκριμένα:
Οι ψυχαγωγικές εκπομπές του ΣΚΑΪ είναι η πρώτη επιλογή για τους τηλεθεατές. Για έναν ακόμη μήνα, τον Φεβρουάριο, κέρδισαν την αγάπη του κόσμου και βρέθηκαν στην κορυφή της τηλεθέασης.
Συγκεκριμένα:
- Το απόλυτο παιχνίδι επιβίωσης, το «Survivor», βρέθηκε στην κορυφή της τηλεθέασης, τόσο στο γενικό σύνολο όσο και στο κοινό 18-54, με ποσοστά 31,5% και 33,9% αντίστοιχα. Οι γυναίκες 25-44 του χάρισαν ποσοστό 39,7% ενώ 3.153.146 τηλεθεατές το παρακολούθησαν έστω για 1 λεπτό.
- Το «Καλό Μεσημεράκι», σταθερά πρώτο στο σύνολο κοινού με 17,9% και στα 18-54 με 21,3% σημειώνοντας μάλιστα άνοδο σε σχέση με τον Ιανουάριο. Η μεσημεριανή εκπομπή με τον Νίκο Μουτσινά είναι η αγαπημένη των γυναικών 18-44 που του χάρισαν 26,3%.
- Το πρωί είναι «Ώρα για Φαγητό με την Αργυρώ» και η εκπομπή ήταν πρώτη στη ζώνη μετάδοσής της με ποσοστό 16,5% στο σύνολο κοινού.
- To βράδυ, 1.731.849 τηλεθεατές παρακολούθησαν έστω για 1 λεπτό τις «8 Λέξεις», ανεβάζοντας τη σειρά στην πρώτη θέση στη ζώνη μετάδοσής της με ποσοστό 19,5% στο σύνολο κοινού.
- Τα ταξίδια του «Happy Traveller» τα Σάββατα του Φεβρουαρίου βρέθηκαν πρώτα στο σύνολο κοινού με ποσοστό 15,5%.
- Και οι νέες εκπομπές του σταθμού έχουν γίνει αγαπημένη συνήθεια των τηλεθεατών. Στη ζώνη μετάδοσής του, το Super Makeover ήρθε πρώτο στις γυναίκες 18-44 με ποσοστό 17% και αντίστοιχα το House Of Fame La Academia στο ίδιο κοινό, σημείωσε 15,7%.