ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Γέλιο και συγκίνηση. Απολαυστική σάτιρα και γλυκιά νοσταλγία. Ξεκαρδιστικά βίντεο και σημαντικοί άνθρωποι που μας χάρισαν τις πιο απολαυστικές τηλεοπτικές στιγμές.
Ο Αντώνης Κανάκης, φέτος μέσα από τη συχνότητα του ΣΚΑΪ, με το ανανεωμένο και φρέσκο «Ράδιο Αρβύλα» και το ανθρώπινο και ιδιαίτερο «Βινύλιο» επανατοποθέτησε τα τηλεοπτικά δεδομένα και τα συνδύασε όλα με τον πιο πετυχημένο τρόπο.
ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ
Με τη σάτιρα που δεν γνωρίζει όρια και πολλές φορές μένει αμήχανη μπροστά στην αβάσταχτη ελαφρότητα της επικαιρότητας, ο Αντώνης Κανάκης μαζί με τον Γιάννη Σερβετά, Χρήστο Κιούση και Στάθη Παναγιωτόπουλο κάθε Δευτέρα βράδυ έδιναν ραντεβού με τους τηλεθεατές. Από αυτό το ραντεβού δεν έλειπε κανείς. Οι τηλεθεατές χάρισαν απλόχερα την κορυφή της τηλεθέασης στην αγαπημένη εκπομπή, που έκλεισε τη σεζόν (04/02-27/05) με μέσο όρο μεριδίου τηλεθέασης 24,6%, πρώτη και με σημαντική διαφορά από τον ανταγωνισμό. Την αγαπημένη σατιρική εκπομπή είδαν κατά μέσο όρο, έστω για ένα λεπτό 1.654.686 τηλεθεατές.
ΒΙΝΥΛΙΟ
Η εκπομπή που έκλεψε όλες τις εντυπώσεις φέτος και συζητήθηκε όσο καμία άλλη. Μια ιδιαίτερη εκπομπή, που μας συγκίνησε, μας ταξίδεψε και μας θύμισε ότι υπάρχει και μια άλλη, ποιοτική, ουσιαστική τηλεόραση. Το «Βινύλιο» άλλαξε στροφές στη μονότονη μελωδία της καθημερινότητάς μας και μας χάρισε μουσικές, σκέψεις, εικόνες που μας μάγεψαν και θα μείνουν μέσα μας. Ο Διονύσης Σαββόπουλος, ο Φίλιππος Πλιάτσικας, ο Μπάμπης Στόκας, ο Γιώργος Νταλάρας, η Πάολα, ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας και ο Νίκος Πορτοκάλογλου έπαιξαν και τραγούδησαν unplugged στο στούντιο τα ομορφότερα και πιο ταξιδιάρικα τραγούδια. Η Μάρω Κοντού, ο Γιώργος Κωνσταντίνου, ο Κώστας Βουτσάς, μας επέστρεψαν στις ημέρες του παλιού χρυσού ελληνικού κινηματογράφου. Πέντε εκπομπές αφιερώθηκαν στις ασπρόμαυρες αναμνήσεις της τηλεόρασης του χθες με τον Νίκο Μαστοράκη στην πέμπτη να μοιράζεται τους θησαυρούς του προσωπικού του αρχείου. Οι θεματικές εκπομπές άγγιξαν ευαίσθητα αλλά επίκαιρα και καυτά θέματα και έδωσαν εμπεριστατωμένες απαντήσεις. Οι τηλεθεατές αποδέχτηκαν το κάλεσμα της εκπομπής και συμμετείχαν ενεργά και ζωντανά μέσα από τα social media της εκπομπής. Το «Βινύλιο» έκλεισε την πιο επιτυχημένη του σεζόν, με συνολικό ποσοστό 17%. Το «Βινύλιο» ξεσήκωσε συζητήσεις, ενεργοποίησε συναισθήματα και απέδειξε ότι υπάρχει και αυτή η τηλεόραση.