Την απήχηση των ραδιοφωνικών της υπηρεσιών αποτιμάει η ΕΡΤ. Επικαλούμενη στατιστικά στοιχεία που δίνει η Google, το διάστημα 16 Ιουνίου 2022 – 25 Απριλίου 2023, το Δεύτερο Λαϊκά είχε 421.982 προβολές, με 59.968 μοναδικούς χρήστες, 7,04 προβολές ανά χρήστη και μέσο όρο αφοσίωσης 3:20.
Το Kosmos Jazz είχε 377.291 προβολές, με 63.372 μοναδικούς χρήστες, 5,95 προβολές ανά χρήστη και μέσο όρο αφοσίωσης 2:54. Το Maestro, παίζοντας κλασική μουσική, είχε 59.210 προβολές, με 13.527 μοναδικούς χρήστες, 4,38 προβολές ανά χρήστη και μέσο όρο αφοσίωσης τα 3:07. Το Ράδιο Eurovision είχε 32.524 προβολές, με 10.228 μοναδικούς χρήστες, 3,18 προβολές ανά χρήστη και μέσο όρο αφοσίωσης 1:48.
Το Δεύτερο Παραδοσιακά, που βγήκε στον αέρα την Κυριακή του Πάσχα, είχε 9.747 προβολές, με 3.498 μοναδικούς χρήστες, 2,79 προβολές ανά χρήστη και μέσο όρο αφοσίωσης 1:59. Επίσης, ο Zeppelin, ο οποίος δεν διαθέτει παραγωγούς και μεταδίδει μόνο μουσική, έχει ακροαματικότητα 2,45% σύμφωνα με τα στοιχεία της Focus. Όσον αφορά το διαδίκτυο, έχει 205.038 προβολές, με 27.176 μοναδικούς χρήστες. Μήπως η επόμενη ημέρα στην ΕΡΤ περιλαμβάνει λιγότερους παραγωγούς;