Διευρύνεται το χάσμα τηλεθέασης στις ηλικιακές ομάδες, όπως καταγράφονται από τη Nielsen. Η μεγαλύτερη διαφορά εντοπίζεται στην απόδοση των κεντρικών δελτίων ειδήσεων, τα οποία ήδη καταγράφουν αξιοσημείωτη πτώση στο σύνολο του τηλεοπτικού κοινού.
Το πραγματικό όμως χάσμα αποτυπώνεται στα νούμερα της ηλικιακής ομάδας 18 – 54 ετών, της λεγόμενης «εμπορικής ομάδας», που ενδιαφέρει κυρίως τους τηλεοπτικούς σταθμούς για διαφημιστικούς λόγους αλλά και την πολιτική σκηνή της χώρας. Την περασμένη εβδομάδα τα επτά δελτία ειδήσεων των μεγάλων τηλεοπτικών σταθμών συγκέντρωσαν, σύμφωνα με τη Nielsen, σχεδόν 3 εκατ. τηλεθεατές στο διάστημα 6.50 μ.μ – 9.00 μ.μ.. Ο αριθμός τηλεθεατών στα ίδια δελτία για την ηλικιακή ομάδα 18 – 54 ετών ανερχόταν σε 1.002.248.