To Sport24.gr εμπιστεύτηκαν οι αναγνώστες την Κυριακή 14/02 για την ενημέρωσή τους και όλες τις εξελίξεις αναφορικά με τον αγώνα που διεξήχθη μεταξύ ΑΕΚ και Ολυμπιακού, σημειώνοντας ρεκόρ επισκεψιμότητας.Ο Νούμερο 1 ψηφιακός αθλητικός προορισμός, έχοντας συμπληρώσει 10 χρόνια παρουσίας και αποδεικνύοντας τη συνεχή ανοδική του πορεία, σημείωσε το δικό του προσωπικό ρεκόρ επισκεψιμότητας την Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016 με 558.014* μοναδικούς επισκέπτες σε μία ημέρα. Tην ίδια ημέρα, το Sport24.gr κατέγραψε 3.219.216 pageviews με το 48,5% των επισκέψεων (visits) να είναι από mobile devices (smartphones & Tablet).
Με πλούσια δημοσιογραφική κάλυψη του αγώνα (desktop, tablet, mobile), συνεχή ενημέρωση από έμπειρη ομάδα δημοσιογράφων, ρεπορτάζ με βίντεο και εικόνα, το SPORT24 ήταν εκεί για να μεταφέρει ότι συνέβη μέσα και έξω από το γήπεδο.
Η έμφαση στο premium περιεχόμενο, το ρεπορτάζ, η ανάλυση των γεγονότων, οι εμπεριστατωμένες απόψεις, καθώς και οι πρωτοποριακές Live blog και Live match πλατφόρμες σε συνδυασμό με την ιδιαίτερα δημοφιλή mobile εφαρμογή και την πολυπληθή ομάδα έμπειρων δημοσιογράφων, κέρδισαν ακόμη μια φορά τους αναγνώστες, οι οποίοι επέλεξαν το Sport24.gr για την πληροφόρηση τους.
O Μάνος Μίχαλος, Διευθυντής Περιεχομένου της 24MEDIA δήλωσε:
“Το Sport24.gr σε ακόμη ένα μεγάλο ποδοσφαιρικό γεγονός στηρίχθηκε στην αντικειμενική κάλυψη, την άμεση ενημέρωση και τον καθαρό και χωρίς καθοδήγηση σχολιασμό. Όλοι οι δημοσιογράφοι ανταποκρίθηκαν με αρτιότητα και προσήλωση στις ανάγκες του ρεπορτάζ κερδίζοντας ακόμη μία φορά την εμπιστοσύνη του κοινού, σε ένα παιχνίδι που ήταν αρκετά δύσκολο κυρίως εκτός γηπέδου”.
*Πηγή ΑΤ Internet/ Φεβρουάριος 2016