«Oυδέποτε τέθηκε ως κριτήριο αποκλεισμού από την εκστρατεία η πολιτική τοποθέτηση ενός Μέσου. Αντίθετα, συμμετείχαν μέσα ενημέρωσης που δεν είναι φίλα προσκείμενα στην Κυβέρνηση ασκώντας συνεχώς έντονη κριτική στο έργο της. Ενδεικτικά αναφέρουμε Μέσα όπως η Αυγή, η Εφημερίδα των Συντακτών, ο Ριζοσπάστης, ο Δρόμος της Αριστεράς, ο ραδιοφωνικός σταθμός ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ κ.α.».
Πρόκειται για απόσπασμα της απάντησης που έδωσε ο υφυπουργός στον Πρωθυπουργό Στέλιος Πέτσας μετά από ερώτηση με αίτημα για την κατάθεση εγγράφων από την κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ. Παρά τη δήλωσή αυτή υπάρχει μια εφημερίδα το “Documento” που διαμαρτύρεται γιατί έμεινε εκτός της διαφημιστικής εκστρατείας.
«Η καμπάνια αυτή ξεδιπλώθηκε στο σύνολο των κατηγοριών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης με σκοπό η διάχυση και διείσδυση των μηνυμάτων της εκστρατείας να είναι η κατά το δυνατόν ευρύτερη και αποτελεσματικότερη, υπό την προϋπόθεση ότι τα μέσα αυτά λειτουργούν πληρώντας κριτήρια αντικειμενικότητας και αμεροληψίας και τηρώντας τις αρχές της ηθικής και δεοντολογίας, συνεκτιμώμενης της αξιοπιστίας των μέσων αναφορικά με τη μη αναπαραγωγή ψευδών ειδήσεων (fake news) και τη μη πρόκληση σύγχυσης στο κοινό» αναφέρει ο Σ. Πέτσας στην απάντησή του.
Υπάρχει πάντως, όπως έχει γράψει η στήλη ενόχληση από τους επιχειρηματίες της τηλεόρασης για το γεγονός πως το μεγαλύτερο μέρος της καμπάνιας των 11 εκατ. ευρώ, κατευθύνθηκε σε ιστοσελίδες, με άγνωστη επιρροή στο κοινό, ενώ το βάρος της στήριξής της είχε πέσει στον κλάδο της τηλεόρασης με την υποχρεωτική μετάδοση δωρεάν σποτ.