Εμφανής θα πρέπει να είναι η τοποθέτηση του προϊόντος σε όλα τα προγράμματα. Το Σχέδιο του ΕΣΡ προβλέπει ότι «η τοποθέτηση προϊόντος επιτρέπεται σε όλες τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων» και «ενσωματώνεται στη φυσική ροή του προγράμματος», όμως «απαγορεύεται σε ειδησεογραφικά προγράμματα και προγράμματα επικαιρότητας, προγράμματα για θέματα καταναλωτών, προγράμματα θρησκευτικού περιεχομένου και παιδικά προγράμματα».
Οι πάροχοι υπηρεσιών οφείλουν «να ενημερώνουν με σαφήνεια το κοινό για την ύπαρξη τοποθέτησης προϊόντος μέσω κατάλληλου, ηχητικού ή οπτικού αναγνωριστικού σήματος, κατά την έναρξη και το τέλος του προγράμματος, ιδίως με την εμφάνιση σταθερής κάρτας πλήρους οθόνης, καθώς και κατά τη συνέχισή του, έπειτα από διαφημιστικό διάλειμμα, ιδίως με την εμφάνιση σταθερής ταινίας ή εντός ειδικού πλαισίου».
Τα μουσικά βιντεοκλίπ που περιέχουν τοποθέτηση προϊόντος σημαίνονται με το οπτικό σύμβολο «ΤΠ» καθ’ όλη τη διάρκεια μετάδοσής τους.
Αγώνες με… τοποθέτηση προϊόντων
Απαγορεύεται η τοποθέτηση προϊόντων, υπηρεσιών ή σημάτων επιχειρήσεων των οποίων κύρια δραστηριότητα είναι η διοργάνωση ή και η διεξαγωγή τυχερών παιγνίων. Κατ’ εξαίρεση επιτρέπεται η τοποθέτηση προϊόντος για την προώθηση της διοργάνωσης και διεξαγωγής των τυχερών παιγνίων σε ραδιοτηλεοπτικά προγράμματα αποκλειστικά αθλητικού περιεχομένου.