Στην πράξη θα φανεί πώς θα λειτουργήσει το νέο σχήμα συνεργασίας στο Open. Με την ανάθεση του συνόλου του προγράμματος στην Barkingwell Media, κάθε ώρα που θα διεκδικεί ο τομέας της ενημέρωσης λόγω έκτακτης επικαιρότητας θα σημαίνει οικονομικές απώλειες για την εταιρεία του Νίκου Κοκλώνη. Βέβαια, η συνεργασία Barkingwell Media – Ραδιοτηλεοπτικής πρέπει να περάσει και από την κρίση του ΕΣΡ. Αν εγκριθεί, ανοίγει ο δρόμος ώστε να ακολουθήσουν και άλλοι σταθμοί αυτήν την πρακτική, δηλαδή, άλλη να είναι η αδειούχος εταιρεία και άλλος ο φορέας του προγράμματος.