ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
To Sportal.gr μέλος του Ringier Sports Media Group, κατέγραψε νέο ρεκόρ σε όλα τα ποσοτικά και ποιοτικά metrics των χρηστών τον Μάιο του 2024, ξεπερνώντας τους 2.5 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες στην Ελλάδα!
Από το συναρπαστικό φινάλε της Stoiximan Super League και την κατάκτηση του πρωταθλήματος από τον ΠΑΟΚ, στο ιστορικό 7ο αστέρι του Παναθηναϊκού στο Final 4 της Turkish Airlines Euroleague, στην θρυλική κατάκτηση του Conference League από τον Ολυμπιακό καθιστώντας τον την πρώτη και μοναδική ελληνική ομάδα που κατακτά ευρωπαϊκό τίτλο σε συλλογικό επίπεδο στο ποδόσφαιρο, ο Μάιος ήταν γεμάτος συγκινήσεις και το Sportal.gr ήταν παρόν σε όλα τα γεγονότα μέσω της ιστοσελίδας, των social media και των Live YouTube εκπομπών από το studio του Sportal.gr.
Πιο συγκεκριμένα το Sportal.gr κατέγραψε:
– 2.500.000+ Unique Users
– 7.900.000+ Visits
– 12.100.000+ pageviews
– 14.500.000+ video views στα social media (YT, IG, TikTok, Facebook)
– 34 live YouTube Shows κατά την διάρκεια του Μαΐου
– 120+ άρθρα την ημερησίως
Σωτήρης Κωσταβάρας, Διευθυντής του Sportal.gr: «Αυτή τη στιγμή το Sportal.gr, από πλευράς περιεχομένου, ειναι το πιο ενδιαφέρον αθλητικό portal στην Ελλάδα. Σε διάστημα περίπου 1,5 έτους από το λανσάρισμα, έχει καταφέρει, μέσα από μία δυναμική παρουσία σε δύο Final Four, αλλά και τη συνέπεια που έδειξε σ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν, ως Media Partner της EuroLeague, να γίνει ήδη σημείο αναφοράς στην ενημέρωση για το μπάσκετ! Το ίδιο φιλοδοξούμε να πετύχουμε και στο ποδόσφαιρο, με την πρόκληση του Euro 2024 να είναι μπροστά μας και απώτερο στόχο την κορυφή σε ένα δύσκολο και άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον».
Χρήστος Χρήστου, Διευθύνων Σύμβουλος Sportal.gr: «Το τέλος της αγωνιστικής σεζόν, μας βρίσκει σε μια πολύ καλή επικοινωνία και διάδραση με το φίλαθλο κοινό. Η πρώτη χρονιά συνεργασίας του Sportal.gr με την Euroleague Basketball αλλά και η πρώτη χρονιά με τα νέα format αθλητικών εκπομπών σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ ήταν άκρως επιτυχημένη. Το γεγονός ότι αφενός αυξάνεται κάθε μήνα η επισκεψιμότητα του Sportal.gr αλλά παράλληλα και ο αριθμός των διαφημιζόμενων και των χορηγιών, αποτελούν την απόδειξη ότι κινούμαστε σε σωστές βάσεις για την καθιέρωση του Sportal.gr σε ένα από τα κορυφαία αθλητικά μέσα στην Ελλάδα. Το επερχόμενο EURO 2024 στην Γερμανία , το λανσάρισμα νέων καινοτόμων τεχνολογιών με first party data και του Mobile App, σε συνδυασμό με αλλαγές και ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού θα φέρει το Sportal.gr πιο κοντά στην κορυφή στους επόμενους μήνες».
Σχετικά με την Ringier Sports Media Group (RSMG): Η RSMG αποτελείται από διεθνείς μεγάλες δυνάμεις των αθλητικών μέσων ενημέρωσης, σε συνδυασμό με μοντέρνες τεχνολογικές λύσεις. Με 9 brand names κι ακόμα περισσότερα να έρχονται, το περιεχόμενο των sports brands της RSMG φτάνει σε πάνω από 300 εκατομμύρια φιλάθλους κάθε μήνα. Ιδρύθηκε το καλοκαίρι του 2022, ως θυγατρική της Ελβετικής Ringier AG, μιας οικογενειακής εταιρίας μέσων ενημέρωσης και τεχνολογίας, που υφίσταται εδώ και 190 χρόνια, από το 1833 και πιστεύει στις αρχές της επιχειρηματικότητας, της συνεργασίας, της καινοτομίας, της εμπιστοσύνης και του θάρρους!