Αύξηση του κύκλου εργασιών για την Nielsen το 2022. Η εταιρεία έχει αναλάβει μονοπωλιακά τη μέτρηση τηλεθέασης στην Ελλάδα, σημείωσε το προηγούμενο οικονομικό έτος κύκλο εργασιών 2.851.774 ευρώ συμπεριλαμβανομένων και των εσόδων της υπητρεσίας Digital Ad ratings έναντι 2.550.1977 το 2021. Η υπηρεσία αυτή δίνει στους πελάτες της «μία ολοκληρωμένη προβολή των ψηφιακών ακροατήριών για ψηφιακές καμπάνιες την επόμενη ημέρα Τα κέρδη προ φόρων της Nielsen ανήλθαν σε 304.312 ευρώ το 2021, από 347.681 ευρώ το 2021 Η εταιρεία έχει μπροστά της να αντιμετωπίσει δύο σοβαρά ζητήματα.
«Σιωπή» για το πρόβλημα στον έλεγχο της μέτρησης
Την αμφισβήτηση της αξιοπιστίας των στοιχείων τηλεθέασης που εκδίδει καθημερινά ύστερα και από το διαπιστωμένο σφάλμα του διαστήματος 9-11 Οκτωβρίου 2023, όταν δεν ενσωματώθηκε μέρος του δείγματος στη μέτρηση.
Επί του ζητήματος αυτό δεν υπήρξε καμία επίσημη τοποθέτηση από την εταιρεία, καμία αναγγελία ελέγχου από την Επιτροπή Έρευνας Ελέγχου Τηλεθέασης, καμία δήλωση από το ΣΕΔΕΑ, ή από το ΕΣΡ. Αυτή τη στιγμή κανείς δεν γνωρίζει αν το «νόμισμα» που κάθε μέρα «κυκλοφορεί» η Nielsen είναι αξιόπιστο ή όχι ενώ από αυτό εξαρτώνται δεκάδες θέσεις εργασίας στον κλάδο.
Δεύτερο ζήτημα η προοπτική αποχώρησης της ΕΡΤ από τη μέτρηση τηλεθέασης εντός του 2024. Η ΕΡΤ για τα 3 της κανάλια δαπανά το ποσό των 400.000 ευρώ ετησίως και επιθυμεί να λαμβάνει στοιχεία μόνο για την ΕΡΤ1. Την ίδια ώρα η Nielsen βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς ως το τέλος της χρονιάς για μία ενδεχόμενη αύξσης το κόστος της υπηρεσίας.