Ζήτημα για τη Διεύθυνση Marketing της ΕΡΤ ο τρόπος χειρισμού του email με το οποίο η εφημερίδα «Αποκαλυπτικά» εξασφάλισε την προβολή της στην κρατική τηλεόραση. Με βάση τη ισχύουσα διαδικασία, ο καθένας μπορεί να αγοράσει χρόνο προβολής εντύπων ή άλλων προϊόντων στην ΕΡΤ. Η ΕΡΤ είναι υποχρεωμένη να διαφημίζει όσους κάνουν αίτηση, πλην των περιπτώσεων των παραπλανητικών διαφημίσεων, εκείνων που θίγουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, που εισάγουν διακρίσεις κ.ά.
Για το αν είναι παραπλανητική ή όχι η διαφήμιση αναφορικά με τα κουπόνια των σούπερ μάρκετ που προσφέρει το έντυπο θα έπρεπε ήδη να έχει αποφανθεί το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, που ελέγχεται από διαφημιστές και διαφημιζόμενους. Μετά το θόρυβο για τα «Αποκαλυπτικά» και το Μ.Φουρθιώτη, το φύλλο της περασμένης Κυριακής, δεν διαφημίστηκε.
Το γεγονός πως δεν ενημερώθηκε η διοίκηση της ΕΡΤ για την αγορά χρόνου από την εφημερίδα «Αποκαλυπτικά» φανερώνει άλλες αδυναμίες εντός του Ραδιομεγάρου.