Καθοριστικός παράγοντας για την άνοδο του ΑΝΤ1 είναι η σειρά «Άγριες Μέλισσες». Είναι ενδεικτικό πως σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen (1/1/2019 – 31/12/2019) ο ΑΝΤ1 ήταν στην πρώτη θέση στο δυναμικό κοινό (18 – 54) με μέσο όρο 15,2%, σημειώνοντας άνοδο 3,2 μονάδων σε σύγκριση με το 2018.
Όσον αφορά τον ΣΚΑΪ, τα προγράμματα με τη μεγαλύτερη απήχηση ήταν οι «8 Λέξεις» (19,8%), το «The Voice of Greece» (29,4%), το «Στην Υγειά μας, ρε Παιδιά» (24,3%) και το «Καλό Μεσημεράκι» με τον Νίκο Μουτσινά (20,8%), ενώ ο σταθμός ήταν πρώτος τις βραδιές των εκλογών με 23,4% στις 26/5, 23,6% στις 2/6 και 23,8% στις 7/7. Στην κορυφή παραμένουν και οι ενημερωτικές εκπομπές «Σήμερα» (28%) και «Αταίριαστοι» (23,4%) τις καθημερινές, όπως και η «Καλημέρα με τον Γιώργο Αυτιά» (29,7%) τα Σαββατοκύριακα.