ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Telekom αναδεικνύεται για πρώτη φορά ως το brand με τη μεγαλύτερη αξία στην Ευρώπη, σύμφωνα με τη μελέτη “Brand Finance Global 500“. Στη γενική παγκόσμια κατάταξη, η μελέτη τοποθετεί τον Όμιλο DT, μέλος του οποίου είναι η COSMOTE, στην ενδέκατη θέση, έξι θέσεις υψηλότερα από το προηγούμενο έτος. Η μελέτη επιβεβαιώνει, επίσης, ότι η εταιρεία κατέχει τη δεύτερη θέση στον κόσμο στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών – πίσω από τη Verizon και πολύ μπροστά από τις AT&T και Orange – ενώ παραμένει, με μεγάλη διαφορά, το κορυφαίο brand τηλεπικοινωνιών στην Ευρώπη.
Η αξία του brand ανέρχεται στα 62,9 δισ. δολάρια, πετυχαίνοντας το υψηλότερο επίπεδο στην ιστορία του, με την αξία να έχει αυξηθεί κατά 5% σε σχέση με το 2021, και κατά 58% σε σχέση με το 2020.
Η Brand Finance αποδίδει τη σημαντική αύξηση της αξίας του brand Telekom στην αύξηση του κύκλου εργασιών του Ομίλου και την έντονη ανάπτυξη της πελατειακής βάσης, ειδικά στις ΗΠΑ, αλλά και στις συνεχείς επενδύσεις στην ποιότητα δικτύου, τις ψηφιακές τεχνολογίες και την εξυπηρέτηση πελατών.
Σχετικά με την Deutsche Telekom:
Η DT είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως. Έχει παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες, πάνω από 216.000 εργαζομένους και έσοδα 108,8 δισ. ευρώ (το 2021). Σε παγκόσμιο επίπεδο, ο Όμιλος DT μετρά περίπου 248 εκατομμύρια πελάτες κινητής τηλεφωνίας, 26 εκατομμύρια συνδέσεις σταθερής και 22 εκατομμύρια ευρυζωνικές συνδέσεις. Παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες σταθερού ευρυζωνικού δικτύου, κινητών επικοινωνιών, Internet και τηλεόρασης για ιδιώτες, καθώς και λύσεις τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνιών (ICT) για επιχειρήσεις και εταιρικούς πελάτες. Οι δραστηριότητες του Ομίλου επεκτείνονται διαρκώς σε νέους τομείς.
Σχετικά με την Brand Finance:
Η Brand Finance είναι κορυφαία παγκοσμίως ανεξάρτητη εταιρεία συμβούλων αποτίμησης και ανάλυσης εμπορικών σημάτων με έδρα το Λονδίνο. Κατατάσσει τις 500 πιο πολύτιμες εταιρείες παγκοσμίως σύμφωνα με την αξία της επωνυμίας τους, σε δολάρια ΗΠΑ. Η αξία της κάθε επωνυμίας υπολογίζεται βάσει των δικαιωμάτων που θα έπρεπε να καταβάλει μια εταιρεία αν δεν κατείχε την εκάστοτε επωνυμία.