Πολιτική επικοινωνία μέσω διαφημιστικών κονδυλίων είναι το μοντέλο που αναπτύσσεται το τελευταίο διάστημα, με τις δαπάνες για τα διαφημιστικά προγράμματα να αυξάνονται με ταχείς ρυθμούς. Τις τελευταίες ημέρες του Απριλίου εγκρίθηκαν από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας διαφημιστικά προγράμματα άνω των 11 εκατ. ευρώ για περιφέρειες και δήμους. Πρωταθλητής της δαπάνης για επικοινωνιακούς στόχους είναι η Περιφέρεια Αττικής, η οποία ενέκρινε κονδύλι ύψους 3.864.525,90 ευρώ για το 2021 με επιχείρημα ότι δεν δαπάνησε το ποσό που είχε εγκρίνει για το 2020. Το 30% του ποσού αυτού θα πρέπει να κατευθυνθεί σε τοπικά περιφερειακά Μέσα, γεγονός που σημαίνει πως μέσω των διαφημιστικών προγραμμάτων θα γίνει η ενίσχυση των τοπικών Μέσων στην Αττική.
Για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης εγκρίθηκε πρόγραμμα επικοινωνίας ύψους 2.694.444, 49 ευρώ και για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας κονδύλι ύψους 1.419.450 ευρώ.
Το επικοινωνιακό πρόγραμμα της Περιφέρειας Βόρειου Αιγαίου για το 2021 ανέρχεται σε 700.000 ευρώ, ενώ εγκρίθηκε και κονδύλι διαφημιστικής καμπάνιας αποκλειστικά για την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Νότιου Αιγαίου ύψους 89.000 ευρώ. Εγκρίθηκαν επίσης τα επικοινωνιακά προγράμματα του Δήμου Αλεξανδρούπολης ύψους 167.000 ευρώ και της Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Κασσάνδρας ύψους 52.500 ευρώ.