Έτοιμη προς διάθεση από τις θυγατρικές εταιρείες σε 55 χώρες του κόσμου (μεταξύ αυτών και στη χώρα μας) στις αρχές του 2022 είναι η νέα μέτρηση τηλεθέασης της Nielsen. Η νέα μέτρηση, με τίτλο Nielsen One, παρουσιάστηκε πρόσφατα ως απάντηση στις αντιδράσεις για την αδυναμία αποτύπωσης της θέασης αρχικά στις κινητές συσκευές και στους υπολογιστές, στις πλατφόρμες και στις πλατφόρμες συνεχούς ροής τα δύο τελευταία χρόνια. Ανάλογες διαμαρτυρίες υπάρχουν και στην Ελλάδα, κυρίως για τη μέτρηση στις κινητές συσκευές.
Η μητρική Nielsen ανακοίνωσε ότι με τα νέα εργαλεία της καταγράφει το 100% των λεπτών ροής στις τηλεοπτικές οθόνες, το 75% της θέασης σε πλατφόρμες ροής και το 87% προτίμησης σε ψηφιακό βίντεο που προβάλλονται σε υπολογιστές, κινητές συσκευές και smart τηλεοπτικές συσκευές. Έχει προσθέσει τα εργαλεία μέτρησης για τις πλατφόρμες (Roku, Amazon, Hulu κ.ά.), καλύπτοντας το μεταβαλλόμενο περιβάλλον των Μέσων Ενημέρωσης.
Και στην Ελλάδα
Οι εξελίξεις στη μέθοδο μέτρησης έχει εξαιρετική σημασία και για τη χώρα μας, όπου μέχρι σήμερα το «νόμισμα μετρήσεων Nielsen» λειτουργεί στη διανομή της διαφημιστικής πίτας κυρίως για τις παραδοσιακές τηλεοπτικές συσκευές. Η αποτύπωση τηλεθέασης και σε άλλες συσκευές, κυρίως στις πλατφόρμες συνεχούς ροής, θα επιφέρει αλλαγές και στη διανομή των διαφημιστικών κονδυλίων από τους μεγάλους διαφημιζόμενους. Στην Ελλάδα είναι πιθανή η μέτρηση των πλατφορμών από τη Nielsen. Διαθέσιμα στατιστικά στοιχεία για την απήχηση των προγραμμάτων της και των ελεύθερων καναλιών έχει η Cosmote TV, μέσα από τη νέα της streaming πλατφόρμα.