Νέα σόου και ένα ακόμη κανάλι στα σκαριά από το κανάλι
Επιθετική πολιτική από τον ΣΚΑΪ εν όψει της νέας τηλεοπτικής σεζόν. Η συνεργασία με τον Ατζούν Ιλιτζαλί θα επεκταθεί σε διάφορες ζώνες του τηλεοπτικού προγράμματος, σε όλα τα στάδια της παραγωγής. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ΣΚΑΪ από τη νέα σεζόν θα μετασχηματίσει περαιτέρω την τηλεοπτική του πλατφόρμα καθιερώνοντας μια νέα ζώνη Infotainment από τις 3 το μεσημέρι ως τις 6 το απόγευμα, στοχεύοντας στη συγκέντρωση υψηλής τηλεθέασης από νωρίς. Η ζώνη αυτή, για την οποία ακόμη δεν υπάρχει παρουσιαστής, θα σχετίζεται με τα νέα τηλεοπτικά προγράμματα που θα βγουν στον αέρα και με την υποστήριξη του Ατζούν Ιλιτζαλί, το «Voice» και το «Ελλάδα έχεις ταλέντο», ενώ τον Φεβρουάριο του 2018 θα βγει στον αέρα το «Survivor 2».
Στόχος του ΣΚΑΪ είναι η διατήρηση της υψηλής ροής των εσόδων από τις τηλεοπτικές διαφημίσεις, αλλάζοντας την ταυτότητα και τη λειτουργία του. Σε συνδυασμό και με τις αποφάσεις της κυβέρνησης για την αδειοδότηση των τηλεοπτικών σταθμών, θα βγει στον αέρα από τη νέα σεζόν το 24ωρο ενημερωτικό τηλεοπτικό κανάλι, στο οποίο θα μεταφερθούν σταδιακά οι περισσότερες ενημερωτικές τηλεοπτικές εκπομπές, με εξαίρεση την πρωινή ζώνη (06.00-10.00) το μεσημεριανό (14.00) και το απογευματινό δελτίο ειδήσεων (20.00).
Ο νέος σταθμός θα έχει 24ωρο ενημερωτικό πρόγραμμα με δελτία ειδήσεων και εκπομπές και θα εκπέμψει μέσω Internet, συνδρομητικών πλατφόρμων (Nova, Cosmote TV) και από επίγεια ελεύθερη συχνότητα.
Η πολιτική παρέμβαση του καναλιού θα γίνεται από τα δελτία ειδήσεων του «εμπορικού» ΣΚΑΪ και τον ενημερωτικό σταθμό, που είναι στο στάδιο του σχεδιασμού. Με αυτή την πολιτική ο Όμιλος ΣΚΑΪ σχεδιάζει να πετύχει την παραμονή του στην κορυφή της τηλεθέασης, να συγκεντρώσει τα μεγαλύτερα έσοδα από τη διαφήμιση, ανταγωνιζόμενος τον ΑΝΤ1 και τον Alpha, και να διατηρήσει το ενημερωτικό του προφίλ. Μετά την αλλαγή του management, ο ΣΚΑΪ για πρώτη φορά στην ιστορία του έχει τη δυνατότητα να κάνει πρωταθλητισμό στην τηλεόραση.