«Εταίρους» στα media αναζητεί το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για την προβολή του ρόλου του. Για τον λόγο αυτό δημοσίευσε πρόγραμμα ενίσχυσης «εταιρικής σχέσης» με τα ΜΜΕ στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με το οποίο θα χρηματοδοτεί το 60% των δαπανών για επικοινωνιακές δράσεις που αφορούν την προώθηση της καλύτερης κατανόησης της ταυτότητας, του ρόλου και του πολιτικού χαρακτήρα του.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την υποβολή προτάσεων από τα ΜΜΕ (ραδιόφωνο, τηλεόραση, ιντερνετικά Μέσα) είναι να έχουν υποβάλει την αίτηση για τη σύναψη της «εταιρικής σχέσης» πριν από τις 20 Αυγούστου. Οι προτάσεις για τις δράσεις επικοινωνίας θα υποβληθούν μετά τη δημοσίευση της πρόσκλησης ενδιαφέροντος, με προθεσμία υποβολής έως τις 15 Οκτωβρίου.