Στο πρώτο διάστημα της διακυβέρνησης του ΕΔΟΕΑΠ από ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ, κατατέθηκε από το τότε διοικητικό σχήμα της ΕΙΤΗΣΕΕ μια πρόταση κατάργησης του αγγελιοσήμου και της αντικατάστασής του από μια επιπλέον εισφορά της τάξης του 2% επί του κύκλου εργασιών από το σύνολο των ΜΜΕ, τηλεοπτικών, ραδιοφωνικών σταθμών, εφημερίδων και ιστοσελίδων. Ο τότε υπουργός Ευκλείδης Τσακαλώτος και σύσσωμη η κυβέρνηση αποδέχθηκαν την πρόταση και προέκυψε η νέα επιβάρυνση, η οποία είχε στόχο τη «σωτηρία του ΕΔΟΕΑΠ».