του Δημήτρη Τρίμη
Τα θέματα διαφάνειας στην διαφημιστική δραστηριότητα του Δημοσίου επρόκειτο να ρυθμιστούν με τον νόμο του Ευάγγελου Βενιζέλου (άρθρο 9 Ν.2328/1995 ). Σε εκτέλεση αυτού του νόμου εκδόθηκε το Π.Δ 261/1997 που προέβλεπε τους όρους και τη διαδικασία ανάθεσης καθώς και την έγκριση από τον Υπουργό Τύπου και ΜΜΕ, των προγραμμάτων προβολής των φορέων του ευρύτερου δημοσίου τομέα. Επομένως, από τον Ν. 2328/1995 και το Π.Δ 261/1997 δόθηκε αποφασιστική αρμοδιότητα στον Υπουργό Τύπου (πλέον Επικρατείας).
ΟΛΟ το άρθρο στο http://www.efsyn.gr/