ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η ημιτελική φάση του UEFA Champions League ολοκληρώνεται με τα δύο τελευταία ματς που θα καθορίσουν τις δύο ομάδες που θα βρεθούν στον μεγάλο τελικό της διοργάνωσης και οι φίλοι του ποδοσφαίρου θα τα παρακολουθήσουν ζωντανά και αποκλειστικά στην COSMOTE TV, μαζί με την ολοκληρωμένη «κάλυψη» της δημοσιογραφικής ομάδας των καναλιών COSMOTE SPORT.
H πρώτη αναμέτρηση θα διεξαχθεί την Τρίτη 7/5 στο «Άνφιλντ», όπου η Λίβερπουλ θα προσπαθήσει να ανατρέψει την ήττα της με 3-0, από την Μπαρτσελόνα (22.00, COSMOTE SPORT 1HD).
Οι τηλεθεατές θα «μεταφερθούν» στον αγωνιστικό χώρο πριν από τη σέντρα, μέσα από την εκπομπή “UEFA Champions League Show” με τους Τάσο Κολλίντζα, Βασιλη Σαμπράκο και Μιχάλη Τσόχο (20.30, COSMOTE SPORT 1HD) και θα ενημερωθούν από τον απεσταλμένο της COSMOTE TV, Χρήστο Σωτηρακόπουλο για τα τελευταία νέα που αφορούν στους αντιπάλους και τις ενδεκάδες. Επίσης, θα παρακολουθήσουν βίντεο με τα όσα έγιναν στον πρώτο αγώνα στο “Καμπ Νου”, αλλά και συνέντευξη του μέσου των Καταλανών Φιλίπε Κουτίνιο που επιστρέφει ως αντίπαλος στο Λίβερπουλ.
Την Τετάρτη 8/5, οι δύο μεγάλες εκπλήξεις της φετινής διοργάνωσης θα παλέψουν με τη σειρά τους για μία θέση στον τελικό. Ο Άγιαξ με παρακαταθήκη τη νίκη του με 1-0 στο Λονδίνο, θα υποδεχθεί την Τότεναμ, η οποία θα επιδιώξει την ανατροπή (22.00, COSMOTE SPORT 1HD).
Οι τηλεθεατές θα μπουν στο κλίμα του αγώνα μέσα από το “UEFA Champions League Show” (20.30, COSMOTE SPORT 1HD), κατά τη διάρκεια του οποίου, θα προβληθούν πλάνα από την παρακάμερα της COSMOTE TV στο Λίβερπουλ–Μπαρτσελόνα, θα γίνει ανάλυση των όσων έγιναν στο πρώτο ματς της Τότεναμ με τον Άγιαξ, ενώ θα προβληθεί και συνέντευξη του άσου των Ολλανδών, Χακίμ Ζίγιες. Λίγο πριν τη σέντρα, ο Σωτήρης Κωσταβάρας που θα περιγράψει το ματς, θα αναλύσει τις ενδεκάδες των δύο ομάδων και θα μεταφέρει τα τελευταία νέα.
Αμέσως μετά τη λήξη των παιχνιδιών κάθε ημέρας, οι συνδρομητές θα παραμένουν συντονισμένοι στο COSMOTE SPORT 1HD, καθώς το “UEFA Champions League Show” θα επιστρέφει με εκτενή highlights, πλούσιο αποκλειστικό ρεπορτάζ, ψηφιακή ανάλυση και όλο τον απόηχο από τα social media.