Αποσύρθηκε μετά τις έντονες αντιδράσεις στο Twitter η διαφήμιση του ήδη τυπωμένου “ΒΗΜΑgazino” από την ιστοσελίδα του “Βήματος”, ενώ πλέον το περιοδικό με το επίμαχο εξώφυλλο δεν περιλαμβάνεται στο τηλεοπτικό σποτ της εφημερίδας. Η επιλογή να συνδέσει το 1821 με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στη θέση του Μακρυγιάννη και τους υπόλοιπους ηγέτες και τη Γιάννα Αγγελοπούλου στο κάδρο της “εθνικής παλιγγενεσίας” προκάλεσε πλήθος αρνητικών και περιπαικτικών σχολίων. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία τοποθέτηση από την πλευρά της εφημερίδας. Η ζημιά όμως έχει γίνει, αν και η πρόθεση των δημιουργών του ήταν αυτή: Να προκαλέσει αντιδράσεις με την εικαστική του παρέμβαση και να θεωρηθεί συλλεκτικό.