**Και τώρα ο ανταγωνισμός στη συνδρομητική τηλεόραση αλλάζει με την είσοδο της πλατφόρμας EON στην Ελλάδα, για τη Nova.
**Είναι στην πραγματικότητα η έναρξη για τη Nova στο τηλεοπτικό πεδίο, υπό τη νέα ιδιοκτησία του United Group.
**Πολύς λόγος γίνεται για την κρατική διαφήμιση αλλά και τον έλεγχο του προγράμματος επί των ψεκασμένων, ακροδεξιών, άνευ αδείας τηλεοπτικών σταθμών που μεταδίδουν ψέματα για τον κορονοϊό.
**Επί δύο χρόνια ο Κυριάκος Πιερρακάκης, ΔΕΝ έφτιαξε μία πλατφόρμα για να υπάρχουν συγκεντρωτικά στοιχεία διαθέσιμα στο κοινό για την κρατική διαφήμιση, ούτε φυσικά ασχολήθηκε με τον πολλαπλώς προβληματικό νόμο που επιτρέπει σε ανύπαρκτα sites να εισπράττουν δημόσιο χρήμα.
Έξυπνος είναι ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για κάποιον λόγο δεν θα το έκανε και ίσως είναι χρήσιμο αυτό να απαντηθεί και στη Βουλή, αν γίνει εξεταστική επιτροπή.
Οι αντικειμενικοί δείκτες απήχησης των ΜΜΕ υπάρχουν (τηλεθέαση, ακροαματικότητα, pageviews) και έχουν δοθεί και σε αυτή την κυβέρνηση, από το Πάσχα του 2020. Και μαζί με αυτά το κριτήριο της απασχόλησης στις ιστοσελίδες.
**Διαφάνεια παντού στο δημόσιο χρήμα.
**Κακώς, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν δέχεται να ανοίξει η δική του περίοδος διακυβέρνησης , 2015-2019. Όλα πρέπει να δημοσιευτούν, αναλυτικά σε μία ενδεχόμενη εξεταστική, στην οποία τα κόμματα πρέπει να στείλουν αυτούς που γνωρίζουν και όχι τους φωνακλάδες των “παραθύρων”
**Δεύτερον ο έλεγχος του προγράμματος ραδιοφώνου, τηλεόρασης και εσχάτως του Internet είναι αρμοδιότητα του ΕΣΡ.
**Από την εποχή Σημίτη, στο ΕΣΡ, υπάρχει το σύστημα καταγραφής “Πανόπτης” , ο οποίος αναβαθμίστηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση.
**Δεν ξέρουμε αν μπήκε κανείς στον κόπο από το σημερινό ΕΣΡ των δικαστών, πανεπιστημιακών καιτων δημοσιογράφων, μελών της Αρχής, να τον χρησιμοποιήσουν για να προστατέψουν τους θεατές από τις ψευδείς ειδήσεις.
**Αφού αποφυλακίστηκε ο Φουρθιώτης , επιστρέφει και στον Τύπο, ενώ έχει και ραδιόφωνο.
**Νέα πρόσωπα και νέες ιδέες στην ΕΡΤ2. Εκπομπή “Δίκτυο”.