Απόλυτη ήταν η κυριαρχία του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Alpha και τον πρώτο μήνα της νέας χρονιάς.
Κατά τη διάρκεια ενός μήνα με σημαντική πολιτική ατζέντα, οι ειδήσεις του Alpha ήταν η πρώτη επιλογή των πολιτών. Αξιόπιστες, αντικειμενικές, γρήγορες και άμεσες, κατέγραψαν όλες τις εξελίξεις και το παρασκήνιό τους, δίνοντας στους τηλεθεατές τη σφαιρική εικόνα της επικαιρότητας. Με ισχυρή παρουσία και άποψη, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha διέγραψε μια ιδιαιτέρως δυναμική πορεία, κατέγραψε εντυπωσιακή πρωτιά τόσο στο σύνολο κοινού, όσο και στο δυναμικό κοινό 18-54, σημείωσε τις υψηλότερες επιδόσεις απ’ όλα τα κεντρικά δελτία ειδήσεων, ανεξαρτήτως ώρας μετάδοσης, και άφησε πίσω τον ανταγωνισμό με διαφορά.
Ιανουάριος 2019
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, από την 1η έως και τις 31 Ιανουαρίου 2019, οι ειδήσεις του Alpha ήταν στην 1η θέση στο σύνολο κοινού, σημειώνοντας μέσο όρο 23,3% (874.000 τηλεθεατές), μπροστά από τα δελτία ειδήσεων του ανταγωνισμού κατά 5,5 μονάδες και πάνω.
Συγκεκριμένα (βάσει αριθμού τηλεθεατών):
Alpha 23,3% (874.000 τηλεθεατές), ΑΝΤ1 17,8% (709.000 τηλεθεατές), ΣΚΑΪ 15,7% (640.000 τηλεθεατές), Star 14,1% (575.000 τηλεθεατές), ΕΡΤ1 6,8% (310.000 τηλεθεατές) και OPEN 7,5% (284.000 τηλεθεατές).
Την 1η θέση κατέκτησε και στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 20,9% (312.000 τηλεθεατές), μπροστά από τα δελτία ειδήσεων του ανταγωνισμού κατά 4 μονάδες και πάνω.
Συγκεκριμένα:
Alpha 20,9% (312.000 τηλεθεατές), ΑΝΤ1 16,9% (270.000 τηλεθεατές), Star 13,8% (226.000 τηλεθεατές), ΣΚΑΪ 12,4% (203.000 τηλεθεατές), OPEN 6,3% (95.000 τηλεθεατές) και ΕΡΤ1 4,8% (93.000 τηλεθεατές).