«Μετά την κυκλοφορία της νέας πλατφόρμας στην Ελλάδα και τη Βουλγαρία, η ΕΟΝ είναι πλέον διαθέσιμη σε 40 εκατομμύρια χρήστες», ανέφερε η Victoriya Boklag», διευθύνουσα σύμβουλος της United Group, μητρική εταιρεία της Nova, στο πλαίσιο της διαδικτυακής διάσκεψης για τη συνδρομητική τηλεόραση. Η United Group επενδύει επίσης σε μεγάλο βαθμό σε τοπικό περιεχόμενο προκειμένου να δημιουργήσει συνέργειες μεταξύ των οκτώ αγορών στις οποίες δραστηριοποιείται. Είναι ενδεικτικό πως έχει επενδύσει και στο λεγόμενο «Netflix των τεχνών», την παγκόσμια υπηρεσία streaming Marquee TV, η οποία έχει συνδρομητές σε περισσότερες από 100 χώρες.