Το ποσό των 5.459.655,69 ευρώ δαπάνησαν η Εθνική Τράπεζα και η Alpha Bank το πρώτο τρίμηνο του 2017 για τη διαφημιστική προβολή τους στα Μέσα Ενημέρωσης, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσαν στο πλαίσιο συμμόρφωσης με τις διατάξεις του άρθρου 6 του ν. 4374/2016 (ΦΕΚ Α΄50/1.4.2016) «Διαφάνεια στις σχέσεις των πιστωτικών ιδρυμάτων με επιχειρήσεις Μέσων Ενημέρωσης και επιχορηγούμενα πρόσωπα».
Συγκεκριμένα, η Εθνική δαπάνησε 3.186.079,59 ευρώ στα Μέσα και επιπλέον 1.099.687,68 ευρώ για πληρωμές ΦΠΑ, αγγελιοσήμου, ειδικού φόρου τηλεοπτικών διαφημίσεων και λοιπές επιβαρύνσεις. Από τα 5,46 εκατ. ευρώ το μεγαλύτερο ποσό απορρόφησε η Αntenna TV με 376.997 ευρώ, η Alpha Δορυφορική Τηλεόραση πήρε 366.485 ευρώ και η Ειδήσεις Ντοτ Κομ 295.619 ευρώ.
Η Alpha Bank δαπάνησε συνολικά 2.273.576,10 ευρώ για διαφήμιση στα Μέσα και επιπλέον 134.361,91 ευρώ για πληρωμές φόρου τηλεόρασης (127.657,10 ευρώ), ειδικού τέλους 0,02% (576,53 ευρώ) και δημοτικού τέλους 2% (6.128,28 ευρώ). Η Εκδόσεις Πρώτο Θέμα Εκδοτική απορρόφησε το υψηλότερο ποσό, που έφτασε τα 253.626,36 ευρώ και ακολούθησε η Alpha Δορυφορική Τηλεόραση με 160.624,36 ευρώ και η Εξερευνητής-Εξπλόρερ με 148.026,72 ευρώ.