• Εφημερίδα Παρόν – paron.gr
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter
  • ΤΟ ΠΑΡΟΝ @ FACEBOOK

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • ΣΕΙΡΕΣ
  • Streaming

Music and Media (1/3/2010)

01/03/2010

Η πτώση τζίρων σε όλα τα επίπεδα έχει αρχίσει να δημιουργεί κινητικότητα σε χώρους που μέχρι σήμερα έδειχναν να μην έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Στις μετρήσεις ραδιοφώνων, παρόλο που στην προηγούμενη “διαγωνιστική” διαδικασία της ΑΕΜΑΡ είχαν δείξει ενδιαφέρον αρκετές εταιρείες, καμία δεν είχε να προτείνει κάτι ριζικά διαφορετικό από την πετυχημένη και λειτουργική έρευνα της Focus, και ήταν φυσικό ενδεχόμενο αυτή να κερδίσει την ανάθεση.

Αυτή τη φορά μαθαίνουμε όμως ότι έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους αρκετές εταιρείες και από το εξωτερικό, μερικές από τις οποίες προτίθενται για το αναφερόμενο τίμημα να εφαρμόσουν τελείως διαφορετική μεθοδολογία η οποία με τεχνολογικά μέσα φιλοδοξεί να είναι πιο ακριβής.

Αντίστοιχες ανακατατάξεις πραγματοποιούνται και στο κομμάτι της Nielsen. Εκπρόσωποι της εταιρείας μετρήσεων βρέθηκαν πριν λίγο καιρό στην Ελλάδα, φιλοδοξόντας να επεκτείνουν τις δραστηριότητες τους δημιουργώντας ένα chart πωλήσεων, σε απευθείας συνεργασία με τα μεγάλα δισκοπωλεία της χώρας.

Όμως σε αυτό τον τομέα φαίνεται να συναντούν έναν ανταγωνιστή – την εταιρεία GfK με την οποία έχει ήδη συνεργασία η Fnac, ενώ και στη βασική δουλειά τους που την θεωρούσαν δεδομένη, τις μετρήσεις μουσικής στα ραδιόφωνα και κανάλια (Music Control), βρίσκουν έναν έλληνα ανταγωνιστή!

Πρόκειται για την εταιρεία Media Inspector, η οποία έχει δημιουργηθεί από έλληνα, στέλεχος του ραδιοφωνικού σταθμού Δρόμος.

Σε αντίθεση με την εδραιωμένη εταιρεία μετρήσεων Nielsen της οποίας τα συστήματα χρησιμοποιούντα σε όλο τον πλανήτη με απόλυτα διάφανο τρόπο, ουδείς γνωρίζει με ποιά ακριβώς τεχνολογία δουλεύει το Media Inspector, στο site δεν υπάρχει το παραμικρό στοιχείο για το ποιός βρίσκεται πίσω από την εταιρεία, ενώ δημιουργεί ακόμα περισσότερο προβληματισμό το ότι χωρίς κανένα τακτ ή προβληματισμό για ενδεχόμενη σύγκρουση συμφέροντος, στο site διαφημίζονται οι νέες υπηρεσίες της εταιρείας – “ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ραδιοφωνικού playlist”.

Όπως και να έχει, η ύπαρξη ανταγωνισμού θα δώσει την ευκαιρία να συμπιεστούν οι τιμές και να ανέβει η αξιοπιστία των υπηρεσιών που παρέχονται.

Αποφασισμένες παρουσιάζονται οι περισσότερες εφημερίδες να περιορίσουν δραστικά τις προσφορές, ενώ ο ΔΟΛ φαίνεται να είναι πολύ προσεκτικός ακόμα και στο ποιά μουσικά cd θα συμπεριλάβει.

Παρόλα αυτά η κίνηση της Real με το This is It, αν και είχε αρκετό ρίσκο λόγω των υψηλών δικαιωμάτων, κρίθηκε πετυχημένη εφόσον όχι μόνο πούλησε μεγάλο αριθμό αυτόνομα στο περίπτερο, αλλά και διέθεσε ένα μεγάλο επίσης αριθμό στον Τηλεθεατή.

Στις αρχές Δεκέμβρη ο Μητροπάνος με επιστολή του σε εφημερίδες και περιοδικά ενημέρωνε ότι δεν προτίθεται να δώσει άδεια να κυκλοφορήσουν τα τραγούδια του με ένθεση και δωρεάν διάθεση προς το κοινό. Τις επιστολές κοινοποίησε και στις δισκογραφικές, απαγορεύοντας τους να προχωρήσουν σε συμφωνίες για ενθέσεις.

Μια εβδομάδα μετά την επιστολή αυτή, το TV Zapping βγήκε με συλλογή του.Την προηγούμενη Κυριακή το Πρώτο Θέμα βγήκε με cd του (το πρώτο από έξι!), όπως είχε κάνει και έναν χρόνο περίπου πριν, τον Δεκέμβρη του 2008.

Τι συνέβη άραγε και ο καλλιτέχνης άλλαξε στάση?

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: Music & Media Tagged With: Focus, Music Control, Nielsen, ΔΟΛ

Το Παρον της κυριακης

Αιχμές

ΑΙΧΜΕΣ: Ποιος στηρίζει ποιον…

Ενώ οι εργαζόμενοι της “Αυγής” και του Κόκκινου είναι απλήρωτοι, ο Αλέξης Τσίπρας, ο οποίος ως πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ είχε την ευθύνη για τα ΜΜΕ κόμματος, προετοιμάζει με λαμπερές  την επιστροφή του. Πρώτα όμως  πρέπει να δώσει λύση ο ίδιος προσωπικά μαζί με τους ευρωβουλευτές και βουλευτές του για το πρόβλημα που δημιούργησαν. Πρέπει να […]

RSS Διαβάστε τώρα στο paron.gr

  • Πολεμικό κλίμα στον ΣΥΡΙΖΑ
  • Koύβελος σε Πετρούνια: «Είσαι πρότυπο για όλα τα παιδιά»
  • 7ο Food Experience Graviera Naxos 2025 – 13-15 Ιουνίου
  • Κίνημα Δημοκρατίας και Πλεύση Ελευθερίας: Τρέχει η συνεργασία
  • ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Και το νοσοκομείο Κεφαλονιάς στον κυβερνητικό κανόνα της υποστελέχωσης και της πλήρους απαξίωσης του ΕΣΥ
  • «Ο Τιμωρός» – Επεισόδιο 83: Ποιά παγίδα θα στήσει ο Λεωνίδας στον Πέτρο και τη Ναταλία;
  • “Η Γη της Ελιάς” Επεισόδιο 167 – 4ος κύκλος: Ο Πότης επιμένει στην ιδέα του γδικιωμού
  • «GRAND HOTEL» – Επεισόδιο 133: Ο Ρήγας και ο Πέτρος πιάνονται στα χέρια
  • Οι εισαγωγές… ροκανίζουν την οικονομία
  • Κινήσεις Σαμαρά: Έντονη κινητικότητα

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Χρηματοδότηση για τους τέσσερις κύκλους της σειράς «Μαίρη, Μαίρη, Μαίρη»
  • ΑΙΧΜΕΣ: Ποιος στηρίζει ποιον...
  •  Τηλεoπτική πλατφόρμα «μαύρου χρήματος» 192 εκατ. ευρώ τον χρόνο!
  • Στις 17 Ιουνίου η γενική συνέλευση της Digea
  • Ποσό 24 εκατ. ευρώ για σειρές από την ΕΡΤ
  • ΕΣΗΕΑ: "Η υπεράσπιση της δημοσιογραφικής αξιοπρέπειας μας αφορά όλους"
  • Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου του Open με τα σήματα «Έθνους»-«Ημερησίας»
  • ΑΙΧΜΕΣ: Πόσο κινδυνεύει η οπτικοακουστική αγορά;
  • Π. Μαρινάκης: Θα δώσουμε άδειες στους ραδιοφωνικούς σταθμούς
  • 12 χρόνια από το "Μαύρο" της ΕΡΤ: Μια ανοιχτή πληγή και ένας διαρκής αγώνας για τη Δημόσια Ραδιοτηλεόραση

Οδηγίες προστασίας σε περίπτωση σεισμού

Tags

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Follow me on Twitter

My Tweets
....

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 32 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ», την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

ΕΠΩΝΥΜΙΑ – ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ:

"ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΚΔΟΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"
ΕΔΡΑ: ΕΘΝ.ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ 253, ΠΑΛΛΗΝΗ,
Τ.Κ.: 15351
ΑΦΜ: 997883048
ΔΟΥ ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΤΗΛ.: 210 66.65.669
EMAIL: info-rheme@paron.gr

ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΚΟΥΡΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ / ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"

Συμμόρφωση με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 Πολιτική Απορρήτου

Μ.Η.Τ. 232455Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232455

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

ΤΗΛ.: 210 66.65.669

email typologies@paron.gr
fax +30-210-66.65.812

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες
© Εφημερίδα Παρόν 2017