Συνθήκες άνισου ανταγωνισμού στην πολιτική διαφήμιση ανάμεσα στα παλαιά και τα σύγχρονα Μέσα. Ο ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει πως η ΝΔ έχει δαπανήσει το ποσό του 900.000 ευρώ για διαφήμιση απευθείας στο YouTube χωρίς αυτό να έχει διαψευστεί. Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία υπάρχει πλέον υποχρέωση να αναγράφονται στις διαφημίσεις που μεταδίδονται μέσω Intertnet, ποιος είναι ο χρηματοδότηση.
Για τα κόμματα είναι πλέον εύκολο να επενδύσουν στο Internet και να πληρώσουν για αυτή καθώς έχουν εξασφαλισμένη δωρεάν διαφήμιση στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Η διπλή εκλογική αναμέτρηση για τις ευρωεκλογές και τις εθνικές εκλογές είναι αξίας 12,5 εκατ. ευρώ, προκαλώντας ζημία στα ΜΜΕ. Προς την κατεύθυνση αυτή υπάρχει η σκέψη να κατατεθεί προσφυγή από την ΕΙΤΗΣΕΕ , στο ΣτΕ κατά των υπουργικών αποφάσεων με την οποία επιβάλλεται στους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς να μεταδίδουν δωρεάν τις διαφημίσεις των πολιτικών κομμάτων.