Διατηρεί την πρώτη θέση ο ΣΚΑΪ και τη βδομάδα 23-29 Μαρτίου με ποσοστό 14,7% (16,5%) μεταδίδοντας ενημερωτικές εκπομπές, τις “Οκτώ Λέξεις” και ταινίες το βράδυ.
Τα στοιχεία της Nielsen δείχνουν πως στη δεύτερη θέση ανέβηκε το Star με το “όπλο” του “Master Chef” με 14,2% (12,7%), ενώ ο ΑΝΤ1 υποχώρησε στην τρίτη με 12,2% (13,1%), καθώς δεν έχει διακόψει τη μετάδοση της σειράς “‘Αγριες Μέλισσες”. Την τετράδα συμπληρώνει ο Alpha με 10,8% (11,5%).
Στη μάχη της δεύτερης ζώνης τηλεθέασης, το Open με 6,6% διατήρησε την 5η θέση με 6,6% (6,5%), ενώ το Mega ξεπέρασε με 6,4%(,6,2%) την ΕΡΤ1 που υποχώρησε ελαφρά στο 6,2% (6,3%).
Η ΕΡΤ2 με 1,7% (1,6%) είναι στο ίδιο σημείο, όπως και το Μακεδονία TV με 1,6% (1,5%).Στο 1,4% η ΕΡΤ3, και στο 0,7% η ΕΡΤ Sports.