Η μέτρηση τηλεθέασης παραμένει στην εποχή της έναρξης της ιδιωτικής τηλεόρασης στην Ελλάδα. Οι δραματικές αλλαγές που έχουν συμβεί στην τεχνολογία δεν λαμβάνονται υπ’ όψιν στα στοιχεία που εκδίδονται καθημερινά, καθώς δεν καταγράφονται η χρήση του κινητού τηλεφώνου για την παρακολούθηση βίντεο και τηλεοπτικών προγραμμάτων ή η κατά παραγγελία θέαση από άλλες συσκευές.
Η μάχη γίνεται καθημερινά για ένα κοινό που δεν έχει μεγάλη επαφή με τη σύγχρονη τεχνολογία. Διαφημιζόμενοι και διαφημιστές κάνουν πως δεν συμβαίνει τίποτα, πετώντας χρήματα από το παράθυρο και τα κανάλια αγωνίζονται με παλαιού τύπου συνταγές. Η κυβέρνηση και το ΕΣΡ απλώς απουσιάζουν και όλα εξαρτώνται από τα στοιχεία που εκδίδει η Nielsen.