Το σύνθημα της επικοινωνιακής καμπάνιας του Ομίλου ΑΝΤ1 για τη φετινή σεζόν («Είμαστε ένα») αποτυπώνει επιτυχημένα τους στόχους για όλα του τα Μέσα. Στην παρουσίαση του φετινού προγράμματος το στίγμα έδωσε η γενική διευθύντρια του ΑΝΤ1 ΤV Στέλλα Λίτου, η οποία δήλωσε πως στόχος της σεζόν είναι η «πρωτιά στην τηλεθέαση και αύξηση του μεριδίου σε όλα τα επίπεδα, με περαιτέρω ενδυνάμωση των στρατηγικών συνεργασιών». Έγινε αναφορά στο νέο πρότζεκτ του ομίλου, τη δημιουργία ακαδημίας συγγραφής σεναρίου και τη συνεργασία με την Propagate Content στην ανάπτυξη νέων φορμάτ περιεχομένου.
Στον στρατηγικό στόχο του ΑΝΤ1 στάθηκε και ο διευθυντής προγράμματος του ΑΝΤ1 Τζώρτζης Ποφάντης, μιλώντας για τις επιτυχίες της θυγατρικής Ants Productions αλλά και τη μεγάλη ανάπτυξη των ψηφιακών Μέσων του Ομίλου στο διαδίκτυο και το streaming με την υπηρεσία Netwix. Ο Τάσος Μιχαλάκης, επικεφαλής του τομέα, απευθυνόμενος στους διαφημιστές δήλωσε χαρακτηριστικά πως «αυτό που λέμε, ‘‘Είμαστε ένα’’, σημαίνει ακριβώς αυτό θέλουμε και εμπορικά, να είμαστε ένα». Στην παρουσίαση του νέου τηλεοπτικού προγράμματος ήταν παρών και ο πρόεδρος του Ομίλου Θοδωρής Κυριακού.