Ενδιαφέροντα συμπεράσματα προκύπτουν από την πρώτη ανάλυση των στοιχείων τηλεθέασης της φετινής πρεμιέρας του “Survivor” σε σχέση με την περσινή πρώτη μέρα προβολής του.Ο μέσος όρος φέτος ήταν 45,7% (έναντι 27,3% πέρυσι) ενώ στα 15-44 το περσινό 33,5% έγινε 56,5%.
Είναι φανερό ότι πλέον ο ΣΚΑΙ συγκεντρώνει πιο εύκολα τα δύσκολα νεανικά κοινά, που πέρυσι χρειάστηκε κάποιος χρόνος για να μπουν (μέσω Survivor) στο κανάλι .
Oi γυναίκες 15-24 με μερίδιο70,7% ήταν χθες το πιο φανατικό κοινό του Survivor ενώ πέρυσι είχαν κινηθεί κοντά στο μέσο όρο του νεανικού κοινού (με 32%). Τεράστια είναι η διαφορά με την περυσινή τηλεθέαση των παιδιών (από 21,9% σε 64,5%) αφού το πρόγραμμα έχτισε με τον χρόνο τη σχέση του με τα παιδιά .
Η μόνη κατηγορία κοινού που δεν άλλαξε ιδιαίτερα συμπεριφορά σε σχέση με πέρυσι είναι οι άντρες 45-54 (από 29,1 % σε 33,1%) ενώ οι μεγαλύτερης ηλικίας γυναίκες 55+ (ίσως το πολυπληθέστερο τηλεοπτικό κοινό) έδωσαν στη χθεσινή πρεμιέρα διπλάσιο μερίδιο τηλεθέασης από το περσινό (40.7% έναντι 20,1%).